piątek, 18 listopada 2011

W październiku rozpoczęłam szkolenie Aerobik & Step Licencja B organizowane przez IFAA -międzynarodową Akademię Aerobiku i Fitnessu. Można powiedziec, że jest to kolejny etap dla instruktora, który już od jakiegoś czasu prowadzi zajęcia i chciałby poszerzyc swoją wiedzę, zdobyc nowe umiejętności oraz zweryfikowac metody prowadzonych treningów. Głównym celem, dla którego zdecydowałam się na to szkolenie był Step, który stanowił obszar wiedzy jeszcze przeze mnie nieopanowanej. Jak się okazało jest tyle nowości w technice podstawowych kroków Aerobiku, ich nazewnictwie oraz możliwości modyfikacji technik choreograficznych, że poczułam się jakbym dopiero stawiała swoje pierwsze kroki w świecie fitnessu. Utwierdziłam się w przekonaniu, że każdy instruktor powinien weryfikowac swoją wiedzę, podążac za nowościami i regularnie się szkolic - jedynie dzięki temu bedziemy w stanie swoim uczestnikom przekazywac rzetelną wiedzę i prawidłowo monitorowac ich trening. Przede mną dopiero zjazd, gdzie będziemy szkolic swoje umiejętności z zakresu Stepu, a już czuję się o wiele "mądrzejsza":)
Zachęcam do zajrzenia na stronę IFAA - http://www.ifaa.pl/

1 komentarz: